I`M BACK!!!!

on 29.9.06

Assalamulaikum wrt brk

Ramadhan Kareem WallAhu Akram..!!
Ramadhan Kareem WallAhu Akram..!!
Ramadhan Kareem WallAhu Akram..!!
Ramadhan Kareem WallAhu Akram..!!

huhu setelah lama bercuti...lantaran kecederaan yang agak dahsyat di bahagian spinal area2 tengkorak yang menyebabkan aku terdampar di bilik 102 MABPMIIU selama beberapa lama kahirnya berjaya kembali dengan semangat yg baru dan azam yang baru..

Terlalu banyak yang berlaku dalam tempoh ini..walau pun kesakitan iti masih membelenggu diri ini tetapi aku masih bersyukur kerana masih hidup n tidak ditarik sepenuhnya nikmat ingatan dan memori..tempoh tiga jam tanpa ingatan itu sungguh menakiutkan..tiada langsung memori tentang diri ini dan jua insan sekeliling..aku amat tukut seandainya hal yang demikian benar2 terjadi..tak sangka sebenarnya akan tewas pada pusingan itu apatah lagi di sedpak dikapala dengan impak 120 kg itu??(org cerita la..huhu tak ingatpun sebenarnye ape jadi)

ya Allah moga ape yang terjadi itu menjadi kenangan,memori serta ibrah (pengajaran)buat diri ini...aku bersyukur keran amasih mengingati dan mengenali semu insan yang istimewa buat diriku meskipun sebahagian dari langkah2 ku yang lalu telah kau padam dari memori ku..Ya Allah aku jadikan kesakitan dan kelemahan ini sebagai satu cabaran untuk terus menlangkah dalam perjuangan ini..walau pun kadang2 aku mula ragu akan langkah ini,mula goyang akan jalan ini dan mula merasakan anasir2 untuk futur dari perjuanagn ini..tuntutan dan amanah yang aku pikul ini kadang2 aku merasa bodoh dan menyesal kerana memikulnya..namun aku akan terus mencari mengapa dulu aku pernah menerima amnah ini..biarlah yang terpadam itu berlalu..akan ku ukir lembaran baru dlam langkah ini..

so kepada sesiapa yang rasa mujahid macam dah lain sikit terimalah seadanya..banyak benda yang mujahid terlupa..so ingatkanlah kalau ade menda2 yg tak betul

*
thanks sis nadiah hanisah for the tashih

1 comments:

Anonymous said...

Inna lillah wa inna ilaihi rajiun..

ish3.. dasyat2.. macam cite korea la.. menakutkan ade jugak..
what happened exactly?? takde sesape bagi tau pon??