langkah kembali bermula!!

on 6.12.06


sudah tidak mampu ku bilang..berapa kali aku memulakan langkah dalam hidup ini kerana bagiku sentiasa sahaja ade peluang untuk aku melangkah lebih jauh..biar seribu kali terhenti akan tetap ku gagahi jua untuk menruskan langkah demi langkah agar terus kehadapan..kini aku kembali lagi untuk memulangkan langkah..ya memulakan langkah di tempat yang tidak pernah aku sangkakan,tidak pernah aku rancangkan dan tidak pernah aku lakarkan dalam "big picture" hidupku..namaun aku amat bersyukur kerna kini aku disini..aku yakin disinilah termat yang terbaik telah Allah aturkan untukku..dan disinilah langkah ku bermula..moga terus mara ke marhalah2 seterusnya di bawah lembayungngan Allah,meniti jalan yang telah dijanjikan dengan ujian,cabaran,mehnah dan tribulasi..disini di Universiti Islam Antarabangsa..
huuhu TERUS MELANGKAH!!

0 comments: