chains of causation

on 22.2.07



Subhanallah sungguh tak sangka..Allah telah memperkenankan doa anda semua..
Hari ini saya bersama akh Wawi menghadiri sebuah seminar bertajuk "the art of international Public relation" sungguh menarik penyampaian yang dilakukan oleh para pembentang walaupun adakalanya agak sekular..tidak semua tetapi sebahagian sahaja..
tiba waktu makan tengah hari..Saya yang kebetulan tidak berpuasa pergi menikmati makan tengah hari yang disediakan..anda tahu apa berlaku??
sedang saya makan..handphone saya berdering..melihatkan nombor yang tidak dikenali saya pada mulanya agak malas untuk mengangkat..sebaik sahaja mendengar suara akh Amirul tuan presiden kita..saya segera meletakkan makanan ke sesi dan memberikan perhatian kepadanya..

(M)mujahid (A)amirul

A = mujahid,anta ada hilang wallet ke?
M = eh mane anta tau??baca blog ana ke??
A = tak lah..tadi ade sorang pak Arab call pejabat JIM nak cakap ngan anta..dia kata . dia kata dia student uia..dia terjumpa wallet anta
M = hah!!
A = nah ni no telefon dia..contact la dia 012-*&%&^*(*(*
M = subhanallah..
A = ok la akh..assalamualaikum
M = er aa emm wa`alaikumusalam..
A = ...

Subhanallah..

p/s
Nela ana dah jadi org ketiga ye hehe ;)
Thank you Allah n Thanks semua orang for the doa na pi amik jap lagi wallet tu =)

2 comments:

Maryam said...

=D alhamdulillah dah jumpa. selamatlah mujahid dari ancaman dunia..

NJ said...

subhanallah!!
tu la kuasa Allah yg Maha Bkuasa kan ;)
doa n redha are the vital weapons!