[ 9 ]

on 25.4.07

mentol misteri..hehe ni la mentol yang menerangkan dapur rumah kami..sungguh unik sayang betul umah ni..satu hari nnt nak duk sini lame2 plak rasa =) sape nak ikut??
sempena musim panas ni sume ahl-bait kami bergotong royong pasang lampu dan memhampar karpet di loteng rumah..dan burung merpati yang berterbangan ini menjadi pemandangan bias setiap hari =)

yeah kurma syiria..giliran pertama masak kat sini..masak kurma` je..senang n bdak2 tu pun dah lame tak makan makanan malaysia..hehe nyum2 =)
tapi ni la dapur memasak utama rumah ni..hehe betul2 macam mukhayyam khariji

pemandangan loteng time waktu malam..damai dan nyaman..dah siap pasang lampu n karpet

makan!!!!

pencuci mulut tiap masa..samapai dah habis jual kat souk sharijeih baru benti..hehe

7 comments:

Nihlah Johari said...

waaahh... faraulah ^__^ wa ta'am zakiyy jiddan!! huhu... jealousnye...
citer la sket.. sme orang nak bace.. bukan nak tengok gambar je.. heheh.. but we do appreciate pics too ^__^"
haha.. demanding lak kitorang yg ditinggalkan ni.. hehe

[ Nazihah ] said...

Nak strawberry yang sedap tue...

zakri said...

nak strawberry..huhu

anyway, berjalan ke? cakap bukan ke nak belajar arabic? mmm...confius...jangan terlupa objektif asal, k? and jangan selalu dok dengan mamat2 melayu nih, nanti tak jadi cerita...dengan dieorang pun ckp arab, baru gerek..huhu

mujahid said...

heh kat sini murah sangat..pulak tu sekarang ni tgh nak nak habis musim..sekali beli tiga kilo tak sampai sepuluh inggit je..hmm ZAk mesti la untuk belaja..kita org jalan dekat2 je..petang2..huhu thanks iAllah..kembara ni bukan untuk bahasa semata2 kembara untuk melihat dan mentafsir alam dan melihat manuasia =)

Ansari said...

strawberry is overrated.. buah tempatan lagi sedap..hehe

ihsan_huhu said...

wah.. dh besa ko skang..

btw.. aku rs toberi lg murah drpd buah2 tempatan...

-[[`abyd]]- said...

waaaaaa..muja!nk strawberry sbijik!bawa balik utk akak ek~yeaay~~!!hehe