pijat

on 27.5.07

warghhh tak tahan sungguh..
musim panas mula mengganas..cuaca semakin membahang..dan tiba-tiba rumah kami di serbu tetamu yang tidak diundang..PIJAT..arghh really hate menatang kecik ni..habis satu rumah merah-merah badan..we take a few days untuk jemur tilam n bantal then gi beli racun sembur satu bilik..siap basuh bilik lagi tuh..but then tak hilang gak!!!sape atau nak buat cemane??

5 comments:

Noor said...

Aku tau.. aku tau..

Korang pergi mandilah. Bau busuk sebab tu pijat suka hinggap. Ingat takde aku kat situ, sesuka hati la ko tak mandi. Hahaha.


P/s: Aku rasa la kan pijat sana dah biasa ngan cuaca panas. takguna kot ko pi jemur.. Bakar je tilam tu. haha. takpun cuba tanya pakcik arab tu derang wat camne.

~ummi~ said...

salam..
cube panggil org sembur..umi ingat mase kat jordan dulu panggil org sembur..dea ada ubat khas..pakai sebur racun biasa tak boleh...

Nihlah Johari said...

kalo lapik guna plastik dye leh tembus tak?

hehehe... ^__^ tak tau.. masa kat jordan dulu tak kena alhamdulillah

-[[`abyd]]- said...

ade pijat ke~huwaaa..(jap.pijat tu btk die cmne?haha)

stuju ngn ummi+noor.maybe klu jemur,xd hasil kut.klu smbur pki ubat khas,iA bleh kut.

slamat2..smg Allh berikn bantuan!

Nihlah Johari said...

hehhe... abyd, pijat tu, bentuk dye takleh nampak ^__^
pakai kanta besar pun takleh kot? kne guna microscope...