Hingga Akhirnya

on 19.6.09


Suatu saat dalam sejarah cinta kita
Kita tidur saling memunggungi
Tapi jiwa berpeluk-peluk
Senyum mendekap senyum

Suatu saat dalam sejarah cinta kita
Raga tak lagi saling membutuhkan
Hanya Jiwa Kita sudah lekat menyatu
Rindu mengelus rindu

Suatu saat dalam sejarah cinta kita
Kita hanya mengisi waktu dengan cerita kita
Mengenang dan hanya itu
Yang kita punya

Suatu saat dalam sejarah cinta kita
Kita mengenang masa depan kebersamaan
Kemana cinta kan berakhir
Disaat tak ada akhir

(M.Anis Matta, Lc)
SekJen Partai Keadilan Sejahtra Indonesia

bahagianya merayakan cinta : Salim A. Fillah

10 comments:

Nihlah Johari said...

\(^__^)/
no words can express my feelings of happiness and gratefulness!
semoga bahagia hingga ke syurga ameen.... ^__^

solahuddin the warrior said...

ewah...

TawfiqRahmat said...

sajak yg menarik.. :)

Fikrah Thanie said...

Takleh nak baca abih, nak tergolek terbayang muka Moja:P Apepun maksud sajak ni, moga Allah pelihara rumah tangga antuma insyaAllah(^_^)/"

sarahR said...

so sweet~ =)
May Allah bless you guys always..

+akufobia+ said...

erk.terkena kencing manis.sweet sangat.dush.haha.

auz88 said...

pergh...(xtau nk kte ape.tu je yg terluah..huhu)

Zan Hassan said...

Hingga akhirnya-keal sisi-sisi roantis moja-hoho

Azree Hanifiah said...

Dush.... Apsal semua blog member2 yang dah kahwin jadi macam nih?

P/s: Moja, pasni kena buat ayat romantis sendiri plak...

Mujahid Hasanuddin said...

ana express trough gambar je la azree :p tak mendalam ke makna gambar tu hehe..