Kembali Menulis

on 13.3.11

Lebih kurang genap setahun tidak menulis disini!tiada alasan. Sibuk? mungkin. Malas? mungkin juga.banyak yang nak dicoret bagi membebaskan apa yang terkurung dijiwa yang tak mampu diluahkan dengan kata-kata~siapa pun yang mahu mendengar?

Ikram juga kurang sebulan sebelum genap setahun umurnya, cepat sungguh masa berlalu rasa bagai baru semalam membisikkan azan ketelinganya. Membesarlah dikau sebagai pewaris perjuangan ini. Melakukan sesuatu yang lebih baik dari kami dan tidak mengulangi kesilapan kami. Kepada Allah kita bertawakal setelah berusaha mempersiapkannya!

Banyak perkara dalam masa setahun ini yang berlaku dan mendewasakan. Gembira, sedih, kecewa, bosan, kembali bersemangat dan segala di lalui, banyak dicurahkan pada lensa kamera buruk alph200 itu.

Moga kembalinya menulis ini bukan hangat-hangat taik ayam. Moga ada sesuatu yang boleh diwariskan dan menjadi saham selepas terputusnya segala kenikmatan dunia. Mungkin juga akan ada yang sekadar luahan perasaan yang anda tidak perlu bazirkan masa untuk membacanya.maaf jika anda menjadi mangsa.


Dan kepada Allah lah dikembalikan segala urusan.

8 comments:

anak soleh said...

Langkah kembali bermula mengorak corak dan cerita! =)

Abdullah Mujahid Hasanuddin said...

wah pantas

HambaAllah Yang Memakmurkan said...

Like! Alf marrah~

Danial Izzat Zulbahari said...

perghhhh! :)

Najib said...

Kene ikut jejak ni..

+akufobia+ said...

kembalii.wawee.

taksuke kucingatal (^^) said...

kembali!

Abdullah Mujahid Hasanuddin said...

Alhmdulillah